Bana yanlış yapmışdınız.
şikayet konusunuda açmıştım.
Konuyu açtıkdan sonra sorunu halletmişdiniz.
forum yetkilileride konuyu silmişlerdi

Konuyu uzatmayalım bence konunuz kirleniyor.
uzatmaya gerek yok zaten sonucu ne oldu teslimat yapıldı.Keyfimizden bekletmedik biz seni kulun hakkını yiyecek kadar düşmedik kısacası.