Bana yanlış yapmışdınız.
şikayet konusunuda açmıştım.
Konuyu açtıkdan sonra sorunu halletmişdiniz.
forum yetkilileride konuyu silmişlerdi
Konuyu uzatmayalım bence konunuz kirleniyor.