• 30-05-2010, 21:31:14
    Yok mu oyuna gelen hadi arkadaşlar
  • 30-05-2010, 21:32:42
    counter isteriz

    bir domain takip ediyorum düşsün bi . sonra gelirim
  • 30-05-2010, 21:55:15
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    oyundayım hadi gelin
  • 30-05-2010, 22:03:12
    Üyeliği durduruldu
    Oyunda kimse yok
  • 30-05-2010, 22:10:21
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunda kimse yok
    Geliyorum
  • 30-05-2010, 22:38:38
    Üyeliği durduruldu
    server güzelde çok seviyesiz bir ortam.

    r10dan 2 arkadaş küfürleşip durdular dayanamadım çıktım.

    ayıp gerçekten
  • 30-05-2010, 22:54:34

  • 30-05-2010, 22:55:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugün sabahtan aksama kadar girmedim.Abi gereksiz zaman harciyoruz.
  • 30-05-2010, 22:55:43
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    oynucam ama kafa güzel.
    zaten iyi oynayamıyoz