Online Browser Oyun
9
●2.699
- 09-07-2009, 16:52:17Merhaba arkadaşlar bu browser oyunlar neden hep savaş ile ilgili oluyor neden hiç simcity tarzı bir şey ok (minicity haricinde) yani bi yönetim oyunu yok yada benim bildiğim yok :s eğer sizin warsa paylaşırmısınız
- 16-07-2009, 14:43:03popomundo ve tycoon u biliyorum sanal borsa oyununu duymamıştım ama o nasıl bir şeydir?project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ynai benm sorunum hep ya uzay ya eski çağ yani hep savaş oyunları neden adam gibi savaşsız falan bir oyun yapmıyorlar yada varsa bana linkleriyle gönderebilirmisiniz - 16-07-2009, 15:40:45Link verirseniz güzel olur ben severim öyle oyunları.project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2009, 17:27:05
- 16-07-2009, 19:02:04erepublik var sanal dünyada şirket vs. açıyorsun veya işçi olarak çalışıyorsun.Savaşlara girebiliyorsun başkan, milletvekili vs. olabiliyorsun.Şehirler ve ülkeler arası seyahat yapabiliyorsun.....
Yanlız davetiyesiz üye olamıyorsun
Edit: davetiye isteyenlere gönderilir... - 16-07-2009, 21:16:24Üyeliği durduruldu