Merhaba arkadaşlar bu browser oyunlar neden hep savaş ile ilgili oluyor neden hiç simcity tarzı bir şey ok (minicity haricinde) yani bi yönetim oyunu yok yada benim bildiğim yok :s eğer sizin warsa paylaşırmısınız