cortes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erepublik var sanal dünyada şirket vs. açıyorsun veya işçi olarak çalışıyorsun.Savaşlara girebiliyorsun başkan, milletvekili vs. olabiliyorsun.Şehirler ve ülkeler arası seyahat yapabiliyorsun.....
Yanlız davetiyesiz üye olamıyorsun

Edit: davetiye isteyenlere gönderilir...
Ben alabilirmiyim ?