tycoon vardı iş kuruyorsun felan,birde sanal borsa oyunu vardı
popomundo ve tycoon u biliyorum sanal borsa oyununu duymamıştım ama o nasıl bir şeydir?
ynai benm sorunum hep ya uzay ya eski çağ yani hep savaş oyunları neden adam gibi savaşsız falan bir oyun yapmıyorlar yada varsa bana linkleriyle gönderebilirmisiniz