• 04-02-2024, 18:49:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba, yeni başladım bayada sardı. Oynayan veya önceden hesabı olan dostlarım var ise oynayabiliriz. Ara ara giriyorum. Hesabı olan oynamayan var ise verebilirse helikopter savaşları baya hoşuma gidecek gibi.
  • 04-02-2024, 18:56:33
    #2
    Oyunda 1000 den fazla saatim var. Öncelikle oyunu mümkün oldukça gerçekçi modda oynayın tam öğrenmeye çalışın sonra indirimlerde paralı paketlerden almanızı öneririm. Bi anda yüksek seviyeden başlarsanız oyundan soğursunuz bundan ötürü düşük ranklarda 4.3 3.3 seviyelerinde oyunu gerçekçi savaşlarda öğrenmeye başlayın. 6.0 seviyelerinden sonra premiumsuz araç olmadan kasmak canınızı sıkabilir.
  • 04-02-2024, 18:59:26
    #3
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunda 1000 den fazla saatim var. Öncelikle oyunu mümkün oldukça gerçekçi modda oynayın tam öğrenmeye çalışın sonra indirimlerde paralı paketlerden almanızı öneririm. Bi anda yüksek seviyeden başlarsanız oyundan soğursunuz bundan ötürü düşük ranklarda 4.3 3.3 seviyelerinde oyunu gerçekçi savaşlarda öğrenmeye başlayın. 6.0 seviyelerinden sonra premiumsuz araç olmadan kasmak canınızı sıkabilir.
    Hocam joystickle oynuyorum benimde aşağı yukarı 3k saat dcs de var. Ancak bu baya sardı. Ama bu helikopter işi çok hoşuma gitti onun için kasıyorum şuan
  • 04-02-2024, 19:52:16
    #4
    Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam joystickle oynuyorum benimde aşağı yukarı 3k saat dcs de var. Ancak bu baya sardı. Ama bu helikopter işi çok hoşuma gitti onun için kasıyorum şuan
    Bendede tam tersi şuan 500-600 den fazla saatim dcste geçti. Ka-50 a10c2 f16 mi24p ah64 5 lisi ile takılıyorum. DCS girdikçe war thunder'ın hava araçlarından soğuyorum açıkçası. Ayrıetten war thunderdaki ülkelerde bulunan bias sistemini tank savaşlarında hissettiğinizde oyundan 1 kere daha soğuyabilirsiniz .

    DCS'te mig-29 su-33 gibi uçakların sistemini çoğu uçağa yapsa oyun biraz daha zevkli olacak. Keyifli oyunlar
  • 04-02-2024, 19:53:33
    #5
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede tam tersi şuan 500-600 den fazla saatim dcste geçti. Ka-50 a10c2 f16 mi24p ah64 5 lisi ile takılıyorum. DCS girdikçe war thunder'ın hava araçlarından soğuyorum açıkçası. Ayrıetten war thunderdaki ülkelerde bulunan bias sistemini tank savaşlarında hissettiğinizde oyundan 1 kere daha soğuyabilirsiniz .

    DCS'te mig-29 su-33 gibi uçakların sistemini çoğu uçağa yapsa oyun biraz daha zevkli olacak. Keyifli oyunlar
    M2 ssd almam lazım benimde dcs yi tekrar kurabilmem için ssdlerde yer kalmadı İyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim hocam.
  • 18-02-2024, 20:16:17
    #6
    War Thunder denilen güzellikte gamepad ayarlarına ihtiyacım var, kendim kanser olana kadar denedim ama beceremedim
  • 18-02-2024, 20:23:43
    #7
    Benimde ilgimi çekiyor ama oyun zaman ayıramıyorum eskiden olsa affetmezdim bu arada BF1 BF4 BF2042 yüklü olarak var bazen girip bir kaç saat oyunuyorum orada da güzel uçak savaşları oluyor ilginizi çekerse bir bakın birde videomu atıyorum eskiden ne oynuyormuşum ya 90 kill / 0 acımamışım


    https://www.youtube.com/watch?v=perzf4fCdpA