Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam joystickle oynuyorum benimde aşağı yukarı 3k saat dcs de var. Ancak bu baya sardı. Ama bu helikopter işi çok hoşuma gitti onun için kasıyorum şuan
Bendede tam tersi şuan 500-600 den fazla saatim dcste geçti. Ka-50 a10c2 f16 mi24p ah64 5 lisi ile takılıyorum. DCS girdikçe war thunder'ın hava araçlarından soğuyorum açıkçası. Ayrıetten war thunderdaki ülkelerde bulunan bias sistemini tank savaşlarında hissettiğinizde oyundan 1 kere daha soğuyabilirsiniz .

DCS'te mig-29 su-33 gibi uçakların sistemini çoğu uçağa yapsa oyun biraz daha zevkli olacak. Keyifli oyunlar