Oyunda 1000 den fazla saatim var. Öncelikle oyunu mümkün oldukça gerçekçi modda oynayın tam öğrenmeye çalışın sonra indirimlerde paralı paketlerden almanızı öneririm. Bi anda yüksek seviyeden başlarsanız oyundan soğursunuz bundan ötürü düşük ranklarda 4.3 3.3 seviyelerinde oyunu gerçekçi savaşlarda öğrenmeye başlayın. 6.0 seviyelerinden sonra premiumsuz araç olmadan kasmak canınızı sıkabilir.
Hocam joystickle oynuyorum benimde aşağı yukarı 3k saat dcs de var. Ancak bu baya sardı. Ama bu helikopter işi çok hoşuma gitti onun için kasıyorum şuan