Bendede tam tersi şuan 500-600 den fazla saatim dcste geçti. Ka-50 a10c2 f16 mi24p ah64 5 lisi ile takılıyorum. DCS girdikçe war thunder'ın hava araçlarından soğuyorum açıkçası. Ayrıetten war thunderdaki ülkelerde bulunan bias sistemini tank savaşlarında hissettiğinizde oyundan 1 kere daha soğuyabilirsiniz

.
DCS'te mig-29 su-33 gibi uçakların sistemini çoğu uçağa yapsa oyun biraz daha zevkli olacak. Keyifli oyunlar
M2 ssd almam lazım benimde dcs yi tekrar kurabilmem için ssdlerde yer kalmadı

İyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim hocam.