Valorant için bir DC açmıştım r10 özel, şuan hala duruyor 15-20 kişi falan var sanırım fakat hepsi yakın tanıdığım insanlar. Siz de r10 değil de, tanıdığım olarak gelmek isterseniz wp üzerinden yazın, oynayalım hocam
Forum dışı gruplanma/toplanma yasakmış. R10'a özel DC açayım dedim, insanlar valorant hakkında birşeyler öğrensin diye, hem de valorant oynayanlar bir yerde birleşsin diye. ( ben oyun oynarken bu kanalda yayın açacaktım ) konu kapandı.
Ben de kişisele çevirdim, yakın çevremdeki insanlara paylaşıyorum linkleri
IP adresini falan buradan duyururuz whitelist açarız herkes özelden gönderir oyun içi nickini, kayıt sistemide koyduk mu tamamdır
Forum dışı gruplanma/toplanma yasakmış. R10'a özel DC açayım dedim, insanlar valorant hakkında birşeyler öğrensin diye, hem de valorant oynayanlar bir yerde birleşsin diye. ( ben oyun oynarken bu kanalda yayın açacaktım ) konu kapandı.
Ben de kişisele çevirdim, yakın çevremdeki insanlara paylaşıyorum linkleri