Forum dışı gruplanma/toplanma yasakmış. R10'a özel DC açayım dedim, insanlar valorant hakkında birşeyler öğrensin diye, hem de valorant oynayanlar bir yerde birleşsin diye. ( ben oyun oynarken bu kanalda yayın açacaktım ) konu kapandı.
Ben de kişisele çevirdim, yakın çevremdeki insanlara paylaşıyorum linkleri
IP adresini falan buradan duyururuz whitelist açarız herkes özelden gönderir oyun içi nickini, kayıt sistemide koyduk mu tamamdır
Olur olur
Olmaz mı, oynarım tabii
Harika o zaman