royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum dışı gruplanma/toplanma yasakmış. R10'a özel DC açayım dedim, insanlar valorant hakkında birşeyler öğrensin diye, hem de valorant oynayanlar bir yerde birleşsin diye. ( ben oyun oynarken bu kanalda yayın açacaktım ) konu kapandı.
Ben de kişisele çevirdim, yakın çevremdeki insanlara paylaşıyorum linkleri
Neden yayın açmıyorsunuz hocam