Konu
Minecraft Oynayan Var Mı?
08-05-2022, 00:36:25
#10
Celilkilic
Rothstein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben denedim de alışamadım, ancak terraria'yı 200 saat oynamışım toplamda.
Terraria'da çok eğlenceli gerçekten, ancak tek başıma beni bayıyor. Arkadaşlarla çok sarıyor boss kesmek.
shadowal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olabilir hocam katılırım.
Harika olur