Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben denedim de alışamadım, ancak terraria'yı 200 saat oynamışım toplamda.
Terraria'da çok eğlenceli gerçekten, ancak tek başıma beni bayıyor. Arkadaşlarla çok sarıyor boss kesmek.


shadowal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir hocam katılırım.
Harika olur