Valorant için bir DC açmıştım r10 özel, şuan hala duruyor 15-20 kişi falan var sanırım fakat hepsi yakın tanıdığım insanlar. Siz de r10 değil de, tanıdığım olarak gelmek isterseniz wp üzerinden yazın, oynayalım hocam