• 07-04-2020, 00:06:23
    #1
    Arkadaşlar sa-mp rpg oynayan varsa ve bilgisi olan scriptler hakkında birşey soracağım.
  • 07-04-2020, 00:07:36
    #2
    Mta indirmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla
  • 07-04-2020, 00:08:30
    #3
    maksat yeşillik olsun
  • 07-04-2020, 00:10:12
    #4
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mta indirmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla
    mta görsel olarak biraz daha iyi ve çoğu sistemi panel üzerinden , samp kadar olamıyor ama mta'da oynadım fakat samp'ın yerini tutmuyor



    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maksat yeşillik olsun
    ne demek istediğinizi anlamadım
  • 07-04-2020, 00:12:10
    #5
    10 sene oynadık ara ara oynamaya devamda ediyoruz ama tüm server sahipleri çoluk çocuk olduğu için oyun zevk vermiyor. Adama bir şey diyorsun kafası basmıyor
  • 07-04-2020, 00:23:55
    #6
    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene oynadık ara ara oynamaya devamda ediyoruz ama tüm server sahipleri çoluk çocuk olduğu için oyun zevk vermiyor. Adama bir şey diyorsun kafası basmıyor
    Haklısınız. Sizin elinizde Roleplay Scripti var mıdır acaba?