San Andreas Multiplayer oynayan var mı?
5
●90
- 07-04-2020, 00:10:12mta görsel olarak biraz daha iyi ve çoğu sistemi panel üzerinden , samp kadar olamıyor ama mta'da oynadım fakat samp'ın yerini tutmuyorBeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ne demek istediğinizi anlamadımarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-04-2020, 00:23:55Haklısınız. Sizin elinizde Roleplay Scripti var mıdır acaba?poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
