Konu
San Andreas Multiplayer oynayan var mı?
07-04-2020, 00:10:12
#4
YARGIC
BeratBerk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mta indirmeyi düşünüyoruz arkadaşlarla
mta görsel olarak biraz daha iyi ve çoğu sistemi panel üzerinden , samp kadar olamıyor ama mta'da oynadım fakat samp'ın yerini tutmuyor
arenpi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maksat yeşillik olsun
ne demek istediğinizi anlamadım