poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene oynadık ara ara oynamaya devamda ediyoruz ama tüm server sahipleri çoluk çocuk olduğu için oyun zevk vermiyor. Adama bir şey diyorsun kafası basmıyor
Haklısınız. Sizin elinizde Roleplay Scripti var mıdır acaba?