Konu
San Andreas Multiplayer oynayan var mı?
07-04-2020, 00:12:10
#5
poremek
10 sene oynadık ara ara oynamaya devamda ediyoruz ama tüm server sahipleri çoluk çocuk olduğu için oyun zevk vermiyor. Adama bir şey diyorsun kafası basmıyor