Rust oynayan var mı?
7
●1.147
- 13-03-2015, 02:25:51steam üzerinden oynuyoruz biz de, genellike rus sunucularda takılıyoruz. bazen buharoyuna giriyoruz, bi haftasonu toplanalımEditing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2015, 02:45:13İnşallah old version'da oynuyorsunuzdur. Yeni versiyon Win 7 32 bit'te problem yaratıyor çünkü.azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2016, 15:29:51bizde oynuyoruz hatta birgün serverinize girmiştikusmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2016, 15:44:02Ben de oynuyordum hatta bir rust inceleme yazım da mevcut. Anca şu sıralar pek zaman bulamıyorum.