• 08-03-2015, 11:27:05
    #1
    Platin üye
    merhaba, bazen sıkıntıdan arkadaşlarla rust oynuyoruz. acaba aranızda oynayan var mı? belki birlikte zaman geçirebiliriz.
  • 12-03-2015, 15:58:37
    #2
    1-2 haftadır Steam üzerinden oynuyorum ama bu Rus oyuncular adamı canından bezdiriyor. Türk serverların fazla olmaması da başka bir can sıkıntısı nedeni...

    Siz ne üzerinden oynuyorsunuz?
  • 13-03-2015, 02:25:51
    #3
    Platin üye
    Editing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 haftadır Steam üzerinden oynuyorum ama bu Rus oyuncular adamı canından bezdiriyor. Türk serverların fazla olmaması da başka bir can sıkıntısı nedeni...

    Siz ne üzerinden oynuyorsunuz?
    steam üzerinden oynuyoruz biz de, genellike rus sunucularda takılıyoruz. bazen buharoyuna giriyoruz, bi haftasonu toplanalım
  • 13-03-2015, 02:45:13
    #4
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    steam üzerinden oynuyoruz biz de, genellike rus sunucularda takılıyoruz. bazen buharoyuna giriyoruz, bi haftasonu toplanalım
    İnşallah old version'da oynuyorsunuzdur. Yeni versiyon Win 7 32 bit'te problem yaratıyor çünkü.
  • 24-11-2016, 05:32:21
    #5
    Konu eski fakat hala oynuyorsanız etiketleyin beraber girelim
  • 24-11-2016, 15:29:51
    #6
    usmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu eski fakat hala oynuyorsanız etiketleyin beraber girelim
    bizde oynuyoruz hatta birgün serverinize girmiştik
  • 24-11-2016, 15:44:02
    #7
    Ben de oynuyordum hatta bir rust inceleme yazım da mevcut. Anca şu sıralar pek zaman bulamıyorum.
  • 08-02-2021, 20:30:54
    #8
    bende dün aldım hala oynayan var mı