Konu
Rust oynayan var mı?
12-03-2015, 15:58:37
#2
Editing
1-2 haftadır Steam üzerinden oynuyorum ama bu Rus oyuncular adamı canından bezdiriyor. Türk serverların fazla olmaması da başka bir can sıkıntısı nedeni...
Siz ne üzerinden oynuyorsunuz?