1-2 haftadır Steam üzerinden oynuyorum ama bu Rus oyuncular adamı canından bezdiriyor. Türk serverların fazla olmaması da başka bir can sıkıntısı nedeni...

Siz ne üzerinden oynuyorsunuz?