1-2 haftadır Steam üzerinden oynuyorum ama bu Rus oyuncular adamı canından bezdiriyor. Türk serverların fazla olmaması da başka bir can sıkıntısı nedeni...
Siz ne üzerinden oynuyorsunuz?
steam üzerinden oynuyoruz biz de, genellike rus sunucularda takılıyoruz. bazen buharoyuna giriyoruz, bi haftasonu toplanalım