azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
steam üzerinden oynuyoruz biz de, genellike rus sunucularda takılıyoruz. bazen buharoyuna giriyoruz, bi haftasonu toplanalım
İnşallah old version'da oynuyorsunuzdur. Yeni versiyon Win 7 32 bit'te problem yaratıyor çünkü.