• 06-08-2013, 13:57:15
    #1
    varsa ip adresleri nedir
  • 06-08-2013, 14:06:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 için görmedim hiç, aslında server isteyen üyelerden 10 20 bişeyler alıp full server açmak lazım bir tane pro falan.

    bende bayrak kapmaca var isterseniz oraya da gelebilirsiniz
  • 06-08-2013, 14:13:17
    #3
    Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 için görmedim hiç, aslında server isteyen üyelerden 10 20 bişeyler alıp full server açmak lazım bir tane pro falan.

    bende bayrak kapmaca var isterseniz oraya da gelebilirsiniz
    Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi bence
  • 06-08-2013, 14:27:41
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi bence
    geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazım
  • 13-08-2013, 02:34:01
    #5
    Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazım
    Bence "geride kalmadan" demen daha doğru olurdu.

    Önümüze bakalım arkadaşlar, acaba kim bu girişimi yapacak yöneticilerin gönlünü alıp r10'a daimi olarak server sponsorluğu yapacak. R10 sakinleri henüz bırakmadı ise cs oynamayı tabiki