r10 cs server var mı?
4
●414
- 06-08-2013, 14:13:17Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi benceBreezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2013, 14:27:41geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazımneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2013, 02:34:01Bence "geride kalmadan" demen daha doğru olurdu.Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önümüze bakalım arkadaşlar, acaba kim bu girişimi yapacak yöneticilerin gönlünü alıp r10'a daimi olarak server sponsorluğu yapacak. R10 sakinleri henüz bırakmadı ise cs oynamayı tabiki