geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazım
Bence "geride kalmadan" demen daha doğru olurdu.
Önümüze bakalım arkadaşlar, acaba kim bu girişimi yapacak yöneticilerin gönlünü alıp r10'a daimi olarak server sponsorluğu yapacak. R10 sakinleri henüz bırakmadı ise cs oynamayı tabiki