Konu
r10 cs server var mı?
06-08-2013, 14:27:41
#4
Breezy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi bence
geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazım