neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi bence
geçmiş zaman ekleri bence geride kalıp önümüze bakmamız lazım