Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 için görmedim hiç, aslında server isteyen üyelerden 10 20 bişeyler alıp full server açmak lazım bir tane pro falan.

bende bayrak kapmaca var isterseniz oraya da gelebilirsiniz
Bir aralar yapıldı. Hatta turnuvalar bile düzenlendi. Güya 6-6 ı maç atacağız. 4 e 3 oynadık. Onun için açılmaması en iyisi bence