ikariam oynayan?
5
●733
- 31-03-2013, 02:19:05Üyeliği durdurulduilk zamanlarında oynardım çok güzel oyundur dönsek mi acep
- 31-03-2013, 02:24:07Üyeliği durdurulduBende başlayalı 3 gün oldu. Gelinde beraber oynayalımTimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzelleşmiş oyun.
http://s24.tr.ikariam.com/reg.php?fh...e5b63539fe907a
Buradan kayıt olursanız bana yakın düşersiniz. Daha iyi olur. - 31-03-2013, 14:11:26Üyeliği durdurulduİkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsandasio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2013, 14:12:29Kafa çakallağa çalışıyor MaşAllah.NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam söz vermiyorum ama kayıt olabilirsem gelirim.