• 31-03-2013, 01:55:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    omega'da oynayan varmı?
  • 31-03-2013, 02:19:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk zamanlarında oynardım çok güzel oyundur dönsek mi acep
  • 31-03-2013, 02:24:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk zamanlarında oynardım çok güzel oyundur dönsek mi acep
    Bende başlayalı 3 gün oldu. Gelinde beraber oynayalım Çok güzelleşmiş oyun.

    http://s24.tr.ikariam.com/reg.php?fh...e5b63539fe907a

    Buradan kayıt olursanız bana yakın düşersiniz. Daha iyi olur.
  • 31-03-2013, 02:54:20
    #4
    Travianda olmasam gelirdim Mete, çok güzel oyundu ikariam'da az zamanımızı vermedik.
  • 31-03-2013, 14:11:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Travianda olmasam gelirdim Mete, çok güzel oyundu ikariam'da az zamanımızı vermedik.
    İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda
  • 31-03-2013, 14:12:29
    #6
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda
    Kafa çakallağa çalışıyor MaşAllah.
    Tamam söz vermiyorum ama kayıt olabilirsem gelirim.