TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk zamanlarında oynardım çok güzel oyundur dönsek mi acep
Bende başlayalı 3 gün oldu. Gelinde beraber oynayalım Çok güzelleşmiş oyun.

http://s24.tr.ikariam.com/reg.php?fh...e5b63539fe907a

Buradan kayıt olursanız bana yakın düşersiniz. Daha iyi olur.