Konu
ikariam oynayan?
31-03-2013, 14:11:26
#5
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Travianda olmasam gelirdim Mete, çok güzel oyundu ikariam'da az zamanımızı vermedik.
İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda