sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Travianda olmasam gelirdim Mete, çok güzel oyundu ikariam'da az zamanımızı vermedik.
İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda