NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda
Kafa çakallağa çalışıyor MaşAllah.
Tamam söz vermiyorum ama kayıt olabilirsem gelirim.