Konu
ikariam oynayan?
31-03-2013, 14:12:29
#6
sio
NetBlogi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkisindede oyna ne olacak? En azından bana hammadde yollarsın oynamazsanda
Kafa çakallağa çalışıyor MaşAllah.
Tamam söz vermiyorum ama kayıt olabilirsem gelirim.