• 12-03-2013, 13:05:23
    #10
    Ben doktora gittim 129 kiloydum 2 haftada 122 ye düştüm. Bu cuma tekrardan gideceğim kilo vermek güzel ama tek sorun pantolonlar artık olmuyor bol geliyor biçimsiz duruyor.

    Bana en çok dokunanda diyetisyene gitmeden 1 hafta önce maviden 140 liraya aldığım kotun şuanda bol gelmesi
  • 12-03-2013, 13:17:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben doktora gittim 129 kiloydum 2 haftada 122 ye düştüm. Bu cuma tekrardan gideceğim kilo vermek güzel ama tek sorun pantolonlar artık olmuyor bol geliyor biçimsiz duruyor.

    Bana en çok dokunanda diyetisyene gitmeden 1 hafta önce maviden 140 liraya aldığım kotun şuanda bol gelmesi
    Ben zayıflıyayım giden kot olsun Kilolu olunca kotta yakışmıyo hocam niye üzülüyorsunuz ki.....
  • 12-03-2013, 14:50:13
    #12
    Bende 2 ayda 124'ten 109'a indim.
  • 12-03-2013, 16:09:54
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kilo vermek ilk 1-2 aylarda cok zor oluyo ama sonradan alisiyo insan fazla yememeye.

    bundan 3 sene önce ben 116 kiloydum tam 78 kadar indim cok zayifladigim icin geri aldim , ve 3 senedir 82-89 kio arasindayim boyuma göre cok iyi ne zayif ne kiloluyum zayifliginda nasil oldugunu gördüm kilolugunda en iyisi ortasi
  • 12-03-2013, 16:33:58
    #14
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kilo vermek ilk 1-2 aylarda cok zor oluyo ama sonradan alisiyo insan fazla yememeye.

    bundan 3 sene önce ben 116 kiloydum tam 78 kadar indim cok zayifladigim icin geri aldim , ve 3 senedir 82-89 kio arasindayim boyuma göre cok iyi ne zayif ne kiloluyum zayifliginda nasil oldugunu gördüm kilolugunda en iyisi ortasi
    Hocam çevrendekilerden nasıl tepkiler geliyor? Bizi biraz motive edersen sevinirim.
  • 12-03-2013, 16:47:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    KorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalh razı olsun hocam

    Lustral, apranax veRexapin hocam

    Hocam söyledimde kullanmak zorundasın diyor bunların kilo yapacağını önceden söylemişti zaten ama içmesemde kötü oluyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:57 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:14 --



    Çok teşekkür ederim hocam inanın ki kilolar beni çok rahatsız etmeye başladı :/
    recetesiz satılıyor mu bunlar 20 kilo eksiğim var ??
  • 12-03-2013, 16:48:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    recetesiz satılıyor mu bunlar 20 kilo eksiğim var ??
    Hayır reçetesiz satılmıyor maalesef.
  • 12-03-2013, 16:50:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    KorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır reçetesiz satılmıyor maalesef.
    peki yazdırmak zor mu o ilacları
  • 12-03-2013, 18:05:38
    #18
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çevrendekilerden nasıl tepkiler geliyor? Bizi biraz motive edersen sevinirim.
    kiloluyken ortama cikmaya utaniyordum tepkiler pek iyi degildi zayifladigimda herkes sok oldu , inanamadilar sonucta 38kilo vermek kolay degil her gören nasil verdin vs soruyorlardi ve bu 3 ay sürdü nerdeyse bikinlik gelmisti bana bu sohbet