yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben doktora gittim 129 kiloydum 2 haftada 122 ye düştüm. Bu cuma tekrardan gideceğim kilo vermek güzel ama tek sorun pantolonlar artık olmuyor bol geliyor biçimsiz duruyor.

Bana en çok dokunanda diyetisyene gitmeden 1 hafta önce maviden 140 liraya aldığım kotun şuanda bol gelmesi
Ben zayıflıyayım giden kot olsun Kilolu olunca kotta yakışmıyo hocam niye üzülüyorsunuz ki.....