ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kilo vermek ilk 1-2 aylarda cok zor oluyo ama sonradan alisiyo insan fazla yememeye.

bundan 3 sene önce ben 116 kiloydum tam 78 kadar indim cok zayifladigim icin geri aldim , ve 3 senedir 82-89 kio arasindayim boyuma göre cok iyi ne zayif ne kiloluyum zayifliginda nasil oldugunu gördüm kilolugunda en iyisi ortasi
Hocam çevrendekilerden nasıl tepkiler geliyor? Bizi biraz motive edersen sevinirim.