• 18-02-2013, 21:53:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar yardım edin psikolojik tedavi ilaçları kullanıyorum bu ilaçlar yüzünden 60 kiloyken 2 ayda 96'a kiloya çıktım göbek desen önden gidiyor acaba bu kiloları nasıl verebilirim tavsiyeniz var mı ?
  • 18-02-2013, 21:55:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah yardım etsin.
  • 18-02-2013, 21:55:26
    #3
    geçmiş olsun hocam spor yapmanızı tavsiye ederim. hangi ilaçları kullandınız acaba?
  • 18-02-2013, 21:58:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam acilen doktora başvurun bu tür kilolar sporla falan gitmez sadece ilaç kullandığınız için dikkatli olmanız lazım yemenize içmenize
  • 18-02-2013, 22:01:04
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah yardımcınız olsun. 2 Ayda 36 Kilo çok çok fazla
  • 18-02-2013, 22:03:35
    #6
    Kız arkadaşımla konuştum diyetisyenlik okuyor
    Sağdan soldan duyduğu diyetleri yaparsa daha kötü olabilir acilen doktora gitsin değerlerini ölçtürüp ama bunalıma girmesin verebilir rahatça dedi
    Bende 14 kilo verdim hocam yavaş yavaş
    Merak etmeyin yeterki dikkatli olun
    Doktora gittikten sonra kendi yaptığım ufak tefek şeyleri paylaşırım sizinle
  • 18-02-2013, 22:05:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardım etsin.
    Alalh razı olsun hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam spor yapmanızı tavsiye ederim. hangi ilaçları kullandınız acaba?
    Lustral, apranax veRexapin hocam
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acilen doktora başvurun bu tür kilolar sporla falan gitmez sadece ilaç kullandığınız için dikkatli olmanız lazım yemenize içmenize
    Hocam söyledimde kullanmak zorundasın diyor bunların kilo yapacağını önceden söylemişti zaten ama içmesemde kötü oluyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:57 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:14 --

    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşımla konuştum diyetisyenlik okuyor
    Sağdan soldan duyduğu diyetleri yaparsa daha kötü olabilir acilen doktora gitsin değerlerini ölçtürüp ama bunalıma girmesin verebilir rahatça dedi
    Bende 14 kilo verdim hocam yavaş yavaş
    Merak etmeyin yeterki dikkatli olun
    Doktora gittikten sonra kendi yaptığım ufak tefek şeyleri paylaşırım sizinle
    Çok teşekkür ederim hocam inanın ki kilolar beni çok rahatsız etmeye başladı :/
  • 18-02-2013, 22:07:06
    #8
    KorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alalh razı olsun hocam

    Lustral, apranax veRexapin hocam

    Hocam söyledimde kullanmak zorundasın diyor bunların kilo yapacağını önceden söylemişti zaten ama içmesemde kötü oluyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:57 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:14 --



    Çok teşekkür ederim hocam inanın ki kilolar beni çok rahatsız etmeye başladı :/

    Eder hocam
    Ben 94 kilo idim 80 kiloya düştüm 3 ay gibi bir sürede.
    Yalnız bunu bir yaşam biçimi haline getireceksiniz.
    Skype adresinizi özel mesaj olarak atın hocam ekleyeyim bir kaç şey söyleyeyim size. Şunu yiyin bunu yiyin olarak değilde bir kaç yöntem diyelim. Sağlığınızı tehlikeye atacak bir şey yok hocam...
    Saygılarımla
  • 12-03-2013, 12:08:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eder hocam
    Ben 94 kilo idim 80 kiloya düştüm 3 ay gibi bir sürede.
    Yalnız bunu bir yaşam biçimi haline getireceksiniz.
    Skype adresinizi özel mesaj olarak atın hocam ekleyeyim bir kaç şey söyleyeyim size. Şunu yiyin bunu yiyin olarak değilde bir kaç yöntem diyelim. Sağlığınızı tehlikeye atacak bir şey yok hocam...
    Saygılarımla
    Hocam burda herkes ile paylaşsanız daha güzel olmaz mı ?