Ben doktora gittim 129 kiloydum 2 haftada 122 ye düştüm. Bu cuma tekrardan gideceğim kilo vermek güzel ama tek sorun pantolonlar artık olmuyor bol geliyor biçimsiz duruyor.
Bana en çok dokunanda diyetisyene gitmeden 1 hafta önce maviden 140 liraya aldığım kotun şuanda bol gelmesi