• 18-02-2013, 12:01:22
    #19
    He acun efendi he.
    Bayrağımızı kapa ama beşiktaş armasında sıkıntı olmasın.
    İyice suyunu çıkardılar artık işin.
    Zaten izlemiyordum saçma sapan programları artık hiç izlemem..
  • 18-02-2013, 12:29:58
    #20
    iyisite.NET
    Twitter gündem de birinci konu "YandaşAcun BayrağaDokunma"
  • 18-02-2013, 12:31:15
    #21
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acun Medya ‏@acunmedya
    "Yetenek Sizsiniz Türkiye'de yarışmacıların üzerlerinde ya da ellerinde bayrağımızı kullanarak oylama sırasında seyirciler üzerinde avantaj saglamasına izin verilmemektedir. Ekip arkadaşlarımız gereğinden fazla hassasiyet göstererek takım formasındaki ay yıldızı bu çerçevede değerlendirmistir. Yaşanan bu durum tamamen teknik bir hatadan ibarettir."

    Diye saçma sapan bir açıklama yapmışlar...
    Bu çok şerefsizce bir açıklama olmuş. Çünkü bu açıklama Türk halkının zekasına hakarettir.

    Adama demezler mi o salonda hiç Beşiktaş'lı yok mu ?

    Kaldı ki neredeyse her gün her yerde, hatta her evde gördüğümüz Türk bayrağı ile Türk , Türk'e nasıl avantaj sağlayacak ?

    Böyle bir saçmalık nerede görülmüş ?

    Terbiyesizliktir bu. Umarım medya bu olayın üstüne gider.
  • 18-02-2013, 13:01:38
    #22
    acun dozunu iyice kaçırmaya başladı ya dur bakalım bu işin sonu nereye gidecek
  • 18-02-2013, 13:33:26
    #23
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok şerefsizce bir açıklama olmuş. Çünkü bu açıklama Türk halkının zekasına hakarettir.

    Adama demezler mi o salonda hiç Beşiktaş'lı yok mu ?

    Kaldı ki neredeyse her gün her yerde, hatta her evde gördüğümüz Türk bayrağı ile Türk , Türk'e nasıl avantaj sağlayacak ?

    Böyle bir saçmalık nerede görülmüş ?

    Terbiyesizliktir bu. Umarım medya bu olayın üstüne gider.
    Kesinlikle yeri geldiğinde kendileri oylamadan önce abuk subuk konuşarak oylamayı etkiliyorlar

    Açıklamayıda liseye giden bir öğrenciye yaptırtmışlar sanki en ufak bir samimiyet bile içermiyor
  • 18-02-2013, 13:54:00
    #24
    Benim bildiğim teknik hata, teknik bir kusurdan meydana gelir fakat bunda teknik bir hata yok ki adamlar direk bant yapıştırmış. Yoksa oturduğu yerden kendiliğinden otomatik olarak bantı yapıştıracak değil ya.
  • 18-02-2013, 15:16:36
    #25
    Geçen sene bu yarışmada Türk Bayrağı ile Show yapanlar var idi. Hatırlarsanız? Hani dans edenler motosikletçi elemanlar vs. Sonunda hep Türk Bayrağı açıyordu?

    Saçmalığı kes.
  • 18-02-2013, 15:40:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    girelim acunn.com'a basalım şikayetleri
  • 18-02-2013, 15:42:32
    #27
    bizim millette de var suç. bu adamı göklere çıkarttılar. izlemeyin yahu şunun programlarını.