• 18-02-2013, 16:04:08
    #28
    Televizyonlarda izlemeye tahammül edemediğim kişilerden birisiydi. Resmen izleyenlerle dalga geçen, hakaret eden bir üslup kullanıyor. Bu yaptıklarınada hiç şaşırmadım. Şerefsizlik, adilik başka birşey değildir. Böyle uygulamalara izin verenleride suçlamak lazım.
  • 18-02-2013, 16:06:51
    #29
    Üstünlük sağlama derken orada bjk logosu var o bir üstünlük sağlamıyor mu acaba.Bu acun para için neler yapar neler .
  • 18-02-2013, 18:03:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Türk Ceza Kanunu'nun 300. maddesine göre "Türk Bayrağı'nı veya devletin diğer bir hakimiyet alametini sebepsiz yere bulunduğu yerden söküp kaldıran veya yırtan, bozan yahut herhangi bir suretle kapatan eden kimse 1 seneden 3 seneye kadar hapis cezasına çarptırılır."
  • 18-02-2013, 18:12:41
    #31
    BJK ambleminden de beşiktaşlı taraftarlar oy gönderirler.o niye sansürlenmdi!
    bahaneleri çok çocukça.
  • 19-02-2013, 17:03:29
    #32
    Gazeteler

  • 19-02-2013, 18:52:30
    #33