• 18-02-2013, 01:23:20
    #1
  • 18-02-2013, 01:26:47
    #2
    Türk'üm diyen dayak bile yiyor artık
  • 18-02-2013, 01:28:47
    #3
    "Bu süreçte kimse bizim karşımıza Kürtlükle çıkmasın, kimse bizim karşımıza Türklükle de çıkmasın. Biz her türlü milliyetçiliği ayaklarının altına almış bir iktidarız'' dedi, amerikan bayrağı olmadığı için bantlamışlardır.
    http://www.cnnturk.com/2013/turkiye/...4.0/index.html
    Biz neyiz?
  • 18-02-2013, 01:29:51
    #4
    Amaç ne acaba onu bantlamakla bir türlü çözemedim böyle ne biliyim tövbe tövbe
  • 18-02-2013, 01:30:12
    #5


    Gerçekten acı verici.
  • 18-02-2013, 01:46:58
    #6
    sinirden ellerim titriyor.
  • 18-02-2013, 02:05:49
    #7
    Acun Medya ‏@acunmedya
    "Yetenek Sizsiniz Türkiye'de yarışmacıların üzerlerinde ya da ellerinde bayrağımızı kullanarak oylama sırasında seyirciler üzerinde avantaj saglamasına izin verilmemektedir. Ekip arkadaşlarımız gereğinden fazla hassasiyet göstererek takım formasındaki ay yıldızı bu çerçevede değerlendirmistir. Yaşanan bu durum tamamen teknik bir hatadan ibarettir."

    Diye saçma sapan bir açıklama yapmışlar...
  • 18-02-2013, 02:07:20
    #8
    armadaki Türk bayrağının kapatılmamasına ne diyeceksiniz ?
  • 18-02-2013, 02:08:13
    #9
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acun Medya ‏@acunmedya
    "Yetenek Sizsiniz Türkiye'de yarışmacıların üzerlerinde ya da ellerinde bayrağımızı kullanarak oylama sırasında seyirciler üzerinde avantaj saglamasına izin verilmemektedir. Ekip arkadaşlarımız gereğinden fazla hassasiyet göstererek takım formasındaki ay yıldızı bu çerçevede değerlendirmistir. Yaşanan bu durum tamamen teknik bir hatadan ibarettir."

    Diye saçma sapan bir açıklama yapmışlar...
    bu yaptıkları değerlendirmeye kendileride inanmamışlardır