"Bu süreçte kimse bizim karşımıza Kürtlükle çıkmasın, kimse bizim karşımıza Türklükle de çıkmasın. Biz her türlü milliyetçiliği ayaklarının altına almış bir iktidarız'' dedi, amerikan bayrağı olmadığı için bantlamışlardır.
http://www.cnnturk.com/2013/turkiye/...4.0/index.html
Biz neyiz?