Televizyonlarda izlemeye tahammül edemediğim kişilerden birisiydi. Resmen izleyenlerle dalga geçen, hakaret eden bir üslup kullanıyor. Bu yaptıklarınada hiç şaşırmadım. Şerefsizlik, adilik başka birşey değildir. Böyle uygulamalara izin verenleride suçlamak lazım.