RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu çok şerefsizce bir açıklama olmuş. Çünkü bu açıklama Türk halkının zekasına hakarettir.

Adama demezler mi o salonda hiç Beşiktaş'lı yok mu ?

Kaldı ki neredeyse her gün her yerde, hatta her evde gördüğümüz Türk bayrağı ile Türk , Türk'e nasıl avantaj sağlayacak ?

Böyle bir saçmalık nerede görülmüş ?

Terbiyesizliktir bu. Umarım medya bu olayın üstüne gider.
Kesinlikle yeri geldiğinde kendileri oylamadan önce abuk subuk konuşarak oylamayı etkiliyorlar

Açıklamayıda liseye giden bir öğrenciye yaptırtmışlar sanki en ufak bir samimiyet bile içermiyor