Acun Medya @acunmedya
"Yetenek Sizsiniz Türkiye'de yarışmacıların üzerlerinde ya da ellerinde bayrağımızı kullanarak oylama sırasında seyirciler üzerinde avantaj saglamasına izin verilmemektedir. Ekip arkadaşlarımız gereğinden fazla hassasiyet göstererek takım formasındaki ay yıldızı bu çerçevede değerlendirmistir. Yaşanan bu durum tamamen teknik bir hatadan ibarettir."
Diye saçma sapan bir açıklama yapmışlar...
Bu çok şerefsizce bir açıklama olmuş.
Çünkü bu açıklama Türk halkının zekasına hakarettir.
Adama demezler mi o salonda hiç Beşiktaş'lı yok mu ?
Kaldı ki neredeyse her gün her yerde, hatta her evde gördüğümüz Türk bayrağı ile Türk , Türk'e nasıl avantaj sağlayacak ?
Böyle bir saçmalık nerede görülmüş ?
Terbiyesizliktir bu. Umarım medya bu olayın üstüne gider.