Geçen sene bu yarışmada Türk Bayrağı ile Show yapanlar var idi. Hatırlarsanız? Hani dans edenler motosikletçi elemanlar vs. Sonunda hep Türk Bayrağı açıyordu?

Saçmalığı kes.