• 17-02-2013, 14:17:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben son 2 senedir yaz gelmeden rezervasyon yapıyorum çok büyük indirim oluyor Gitmeme 1 ay kala parayı ben gitmeden gönderiyorum o zaman yine indirim oluyor Sizlerede tavsiye ederim...
  • 17-02-2013, 14:23:17
    #2
    Kurumsal PLUS
    Tatile çıkacak halimiz olsa şimdiden yaptıralım rezervasyonda , çıkacak halimiz yok forumun çoğundada hal kaldığını zannetmiyorum faturalar,taksitler vs. derken
  • 17-02-2013, 14:26:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nereye gideceksiniz?
  • 17-02-2013, 14:26:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatile çıkacak halimiz olsa şimdiden yaptıralım rezervasyonda , çıkacak halimiz yok forumun çoğundada hal kaldığını zannetmiyorum faturalar,taksitler vs. derken
    Doğru diyorsunuz hocam, ben zaten rezervasyon yaptırdım uygun bir fiyat çıkardılar, benim küçük artan paraları koydugum cam kavanozum var bardak tarzı ona koyuyorum artan paraları 1 TL 50 krş vs. gibi Zamanı gelince bir sayıyorum bu nasıl para birikti diye hayret ettiğim oluyor, yeri geliyor 5 TL koyuyorum hemen birikiyor, kimii zamanlarda internetten ek iş yapıyorum öyle böyle otel param çıkıyor Damlaya damlaya göl olur derler ya aynen öyle
  • 17-02-2013, 14:27:05
    #5
    tatil mi oda ne hocam.
  • 17-02-2013, 14:27:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gideceksiniz?
    Hocam kafamda Antalya var eğer oraya gücüm yetmezse Fethiye-Ölüdeniz düşünüyorum
  • 17-02-2013, 14:30:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Projemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafamda Antalya var eğer oraya gücüm yetmezse Fethiye-Ölüdeniz düşünüyorum
    Ben de bir yerler düşünüyorum , nerden yaptırdınız rezervasyonu ?
  • 17-02-2013, 14:33:16
    #8
    ben bu yaz KIBRISI dusunuyorum


    önerirmisiniz
  • 17-02-2013, 14:34:10
    #9
    Kurumsal PLUS
    Projemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsunuz hocam, ben zaten rezervasyon yaptırdım uygun bir fiyat çıkardılar, benim küçük artan paraları koydugum cam kavanozum var bardak tarzı ona koyuyorum artan paraları 1 TL 50 krş vs. gibi Zamanı gelince bir sayıyorum bu nasıl para birikti diye hayret ettiğim oluyor, yeri geliyor 5 TL koyuyorum hemen birikiyor, kimii zamanlarda internetten ek iş yapıyorum öyle böyle otel param çıkıyor Damlaya damlaya göl olur derler ya aynen öyle
    Para biriktirmeye başladım daha doğrusu bu işin canını çıkarmaya başladım Elime gelen parayla harcadığım parayı kuruşu kuruşuna not tutuyorum.Ay sonunda cari açığım ne kadarsa bir sonraki ay okadar sıkıyorum bütçeyi . İnş bu sene değilde bir sonraki seneye tatile çıkacak kadar yada başka bir iş çevirecek kadar param birikecek Ama taksit,fatura derken 2 sene daha ertelerim gibi duruyor