Projemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz hocam, ben zaten rezervasyon yaptırdım uygun bir fiyat çıkardılar, benim küçük artan paraları koydugum cam kavanozum var bardak tarzı ona koyuyorum artan paraları 1 TL 50 krş vs. gibi Zamanı gelince bir sayıyorum bu nasıl para birikti diye hayret ettiğim oluyor, yeri geliyor 5 TL koyuyorum hemen birikiyor, kimii zamanlarda internetten ek iş yapıyorum öyle böyle otel param çıkıyor Damlaya damlaya göl olur derler ya aynen öyle
Para biriktirmeye başladım daha doğrusu bu işin canını çıkarmaya başladım Elime gelen parayla harcadığım parayı kuruşu kuruşuna not tutuyorum.Ay sonunda cari açığım ne kadarsa bir sonraki ay okadar sıkıyorum bütçeyi . İnş bu sene değilde bir sonraki seneye tatile çıkacak kadar yada başka bir iş çevirecek kadar param birikecek Ama taksit,fatura derken 2 sene daha ertelerim gibi duruyor