Tatile çıkacak halimiz olsa şimdiden yaptıralım rezervasyonda , çıkacak halimiz yok forumun çoğundada hal kaldığını zannetmiyorum faturalar,taksitler vs. derken
Doğru diyorsunuz hocam, ben zaten rezervasyon yaptırdım uygun bir fiyat çıkardılar, benim küçük artan paraları koydugum cam kavanozum var bardak tarzı ona koyuyorum artan paraları 1 TL 50 krş vs. gibi

Zamanı gelince bir sayıyorum bu nasıl para birikti diye hayret ettiğim oluyor, yeri geliyor 5 TL koyuyorum hemen birikiyor, kimii zamanlarda internetten ek iş yapıyorum öyle böyle otel param çıkıyor

Damlaya damlaya göl olur derler ya aynen öyle