Arkadaşlar ben son 2 senedir yaz gelmeden rezervasyon yapıyorum çok büyük indirim oluyor Gitmeme 1 ay kala parayı ben gitmeden gönderiyorum o zaman yine indirim oluyor Sizlerede tavsiye ederim...