Tyreece adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeşim sigara içiyor. Ne yapmalıyım?
34
●4.779
- 14-02-2013, 02:55:1415 yaşımdan beri kullanıyorum sadece özentilik.. liseye başlayacağız diye sigaraya başladık ne çocukça düşünceTyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

gel gelelim sigarayı bırak konuşmam senle dediğinizde kişi sigarayı bırakamaz ne yaparsan yap ne dersen de bide daha 14 yaşında hayatını çok zevkli gördüğü yaşta zorlamanın manası yok ben 16 yaşımda bırakmıştım sonra tekrar başladım bişey ifade etmiyor. sen git bi abilik yap barış kardeşinle ama evine çağır. annem bi ara bişey yaptı bize(benle babama) sigara içme isteğimiz gitti. meğersem çayın içine bıktım tozu koyuyomuş
dene istersen bol bol içir belki yeni başladı hosuna gitmez bırakır
- 14-02-2013, 02:58:03Üyeliği durdurulduYarın mesaj atacağım dışarı çağıracağım. Geldiğinde kenara çekip konuşacağım. Kendisini benim yerime koymasını, aynı şeyi yaşasaydı ne yapardı soracağım. Gözlerimin önünde kaybettiğim insanlardan bahsedeceğim. Hemen kapılarında duran adamın söylediklerinden de bahsedeceğim. Öpeceğim, sarılacağım. Ama tek bir şey de kararsızım; ya ben, ya sigara diye bir şey demeli miyim? Ya da bunu dolaylı yoldan nasıl söyleyebilirim? Arkadaşlarını da tembihleyeceğim sigara içecekleri zaman yanlarında kardşeim olmasın. İlişkilerini tamamen kestiremem, kesmelerini de kendim istemem çünkü onlar da iyi çocuklar. Hepsini tanıyorum ama kardeşimi de bu kötü şeyin içine çekmelerini izlemek istemiyorum.
- 14-02-2013, 02:59:25ben o tozların satışını yapan bi firmada çalıştım bi ara. müşteriler şikayet için arıyordu. adamlar önceden bi paket içiyordum bu tozu kullandırdınız iki pakete çıkardım diyodu hepBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısacası toz işi sakat iş .
ben ortamına müdehale et diyorum . bak ben mesela bu yaşta arkadaşlarım hep bıraktı diye bırakmak istiyorum. çünkü kötü insan figürü oluyosunuz bi yerde. - 14-02-2013, 03:00:35Üyeliği durdurulduBak kardeş bende öyle diyordum ama olmuyor yoksa bırakmıyorlar kardeşimi dövmedim daha içiyor.Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2013, 03:08:26Üyeliği durdurulduSiz sigara kullanıyor musunuz hocam?Bucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşinizi çekip sarılıp öptünüz mü hiç bir abi değil de bir arkadaş gibi konuşmayı denediniz mi?
Abi-kardeş ilişkiniz nasıl?
Bunları bilmeden bir yorum yapamam tabii ki ama dövmek veya tehditler savurmak, sigarayı bıraktırmak için bir çare değil de fitili daha da kısaltmak gibi bir şey olarak görüyorum. Konuşmayı deneyeceğim ben. Ama ya sigara, ya ben seçim yap demek istemiyorum. Ama tekrar kullandığını da öğrenirsem bir daha güvenemem, kardeşim diyemem. Dolaylı yoldan bunu da hissettirmem lazım. - 14-02-2013, 03:09:43Üyeliği durdurulduAbla kardeş olarak resmen ayrılmaz ikiliyiz kardeş fakat her dediğini yaptım ama olmuyor işte.Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2013, 03:11:21Üyeliği durdurulduPeki, peki ama nasıl bıraktırabilirim? Hiç mi yolu yok? Bile bile kendini zehirlemesine göz yumamam, çok sakınıyorum.Bucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneri yapabilecek yok mu?


dene istersen bol bol içir belki yeni başladı hosuna gitmez bırakır